Bijna halverwege - Reisverslag uit McMinnville, Verenigde Staten van Vince - WaarBenJij.nu Bijna halverwege - Reisverslag uit McMinnville, Verenigde Staten van Vince - WaarBenJij.nu

Bijna halverwege

Blijf op de hoogte en volg Vince

23 November 2013 | Verenigde Staten, McMinnville

Hoi Allen,

Het is weer een lange tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen, ongeveer 2 maanden als ik t goed heb. Ik zit op het moment in de trein naar Bellingham. Dat is een plaatsje in Washington vlakbij de grens met Canada, waar mijn roommate woont. Het is 6.5 uur lange trip vanaf Portland. We vertrokken met een shuttle van Linfield naar Portland. Vanaf daar zijn we in de trein gestapt. Het is prachtig weer en vanuit de trein kan je Mt Hood, Mt St Helens, Mt Rainier en veel andere bergen zien. Het wordt waarschijnlijk een rustig en leuke week. We gaan waarschijnlijk naar Vancouver in Canada, een eiland hier ergens en misschien nog naar de kust of naar Seattle of iets. Het gaat in ieder geval leuk worden!

De tijd hier gaat veelste snel (naar mijn zin dan). Het is nu Thanksgiving wat weer een hele experience gaat worde omdat Thanksgiving hier draait om veeel eten en dan vooral turkey en gravy. Na aankomende week heb ik nog een weekje school waarna ik examens heb, waarna het alweer kerstvakantie is. Voor diegene die het nog niet weten: Ik kom met kerst naar Nederland toe. Van mij hoefde het niiet perse maar het is toch wel hartstikke leuk mijn familie en vrienden weer te zien! Maar voor het zover is, heb ik hier nog 3 weken te gaan.
Helaas heb ik de week na Thanksgiving 3 presentaties en speeches, een research paper en dan ook nog een project dat ik moet doen. Ik heb het gevoel alsof ik het constant het drukste heb van mijn vrienden, wat wel eens kan kloppen. Helaas gaat het Spring semester niet beter worden omdat ik dan 17 credits heb, wat meer is dan vrijwel iedereen. De classes die ik ga nemen zijn: Logic, Interpersonal Psych, Fund of sociology, International politics en snowboarding. Ik vind het allemaal zeer interessant klinken, dus helaas heb ik mezelf gedwongen alles te nemen.

Gelukkig heb ik het ook buiten school hartstikke druk. Zoals sommigen misschien wel weten werk ik dus bij Starbucks wat hartstikke leuk is! Het is uiteindelijk de bedoeling dat ik een baristo certificaat krijg waarmee ik dan dus officieel een baristo ben. Helaas werk ik nog niet echt consistent en moet ik eerst dalle codes uit mijn hoofd leren, dus dmaar het gaat waarschijnlijk volgend semester beginnen. Ik wil ook nog in the board of conduct. Dat houdt in dat als je iets doet, iets wat niet erg is, en je wordt betrapt, zoals drinken bijvoorbeeld, dan moet je voor dthe board of conduct versdchijnen die dan over je gaan oordelen. Dus eigenlijk een soort van jury. Ook wil ik nog mentor worden van High-School studenten die mogelijk gaan uitvallen om te voorkomen dat ze gaan uitvallen.

Ik heb het de afgelopen weken heel druk gehad. Ik heb wel allemaal goeie cijfers gehaald dus dat is lekker. Ik had de hele vorige week I (initiation) week met Pike, Dat hield in dat we met 22 pledges (aankomende leden) in een kleine kamer moesten slapen, we niet met mensen buiten Pike mochten praten, we onze telefoons moesten inleveren, we altijd begeleid naar onze lessen moeten, we elke avond in de kelder moesten zitten en we moesten studeren voor een 'Pike' test, wat ging over waar Pike voor staan en noem maar op. Veel slaap kregen we niet maar de hele week draaide er eigenlijk om, is dit wat je wil, ben jij t er mee eens waar Pike voor staat en voor de bonding met iedereen in de fraternity. Ik heb de test (en de week) met succes afgesloten en mag me nu officieel Pike noemen. Ik heb ook mijn big bro in Pike gekozen (en hij mij). We hebben hier heuze families wat wel efcht leuk is. Zijn naam is Ivan, hij is een junior en hij is een te chille gast

Kortom, het gaat hier hartstikke lekker,
de tijd vliegt en voor ik het weet is het alweer over. Maar tot dan ben ik hier niet weg te krijgen.
Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vince

jaar VS Linfield College

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 21646

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 26 Juni 2016

South-Africa

21 Juli 2015 - 18 Augustus 2015

Chinaaa

15 Juli 2015 - 15 Juli 2015

The Ardennes

12 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

First Canada blog, in English!

18 Augustus 2013 - 31 December 2013

Jaar aan Linfield College, Oregon

Landen bezocht: